خانه > سخن سردبير > افتتاح وبلاگ قاجار

افتتاح وبلاگ قاجار

در روز سيزدهم از ماه شهريور سال 1386 ه.ش اين وبلاگ را ایجاد کرده تا به مباحث مختلف در مورد تاريخ پر تلاطم قاجار بپردازم . بي شك همكاري تمامي دوستان و كارشناسان خرد ورز در پر بار تر نمودن اين سايت افتخاري است كه نصيب من خواهد گرديد ، بديهي است نقل بخش يا تمامي مطالب اين وبلاگ در ديگر رسانه ها با ذكر ماخذ و نام نويسنده منعي نخواهد داشت . برای ارتباط با من می توانید از ایمیل آدرس زیر بهره بگیرید :

homayoun.khodadad@gmail.com

دسته‌ها:سخن سردبير برچسب‌ها: , ,
  1. فوریه 22, 2010 در 01:30

    سلام بر شما
    بسیار خوشبختم که با بلاگ شما اشنا شدم. من دانشجوی ارشد کامپیوتر هستم ولی بسیار به تاریخ علاقه دارم و بسیار مطالعه و کار کردم. امیدوارم بتونم در بعضی مواقع ولوناچیز اطلاعاتی در اختیار قرار بدم و نیز از مطالب شما استفاده نمایم. موفق باشید

    • Homayoun
      فوریه 23, 2010 در 18:53

      آشنائی با شما باعث افتخار من است، همکاری با تمامی دوستان و خرد ورزان در سرتاسر دنیا به بالندگی فرهنگی در نهایت کمک خواهد کرد که به آن عشق می ورزیم.
      سپاس

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

