خانه > يادمان هاي تاريخي > صداي مظفرالدين شاه

صداي مظفرالدين شاه

 

مظفرالدین شاه و اتابک

مظفرالدین شاه و اتابک

در اينجا صداي مظفرالدين شاه را كه خطاب به اتابك سخناني را ابراز داشته است مي آورم  ( به همراه صدای اتابک  و وزیر امور خارجه) به واسطه ناواضح بودن صدا متن صحبت مظفرالدین شاه را نيز به شكل مكتوب مي نويسم كه اميدوارم مورد توجه واقع شود و به كار آيد .

جناب اشرف ، اتابك اعظم از خدمات صادق ولايق شما كه تا به حال چهل سال است  خدمت مي كنيد ، از همه خدمات شما راضي هستيم به خصوص از خدمات اين سه ، چهار ساله اي كه در وزارت خودتان  مي كنيد و انشاءالله عوض اينها را، همه را به شما مرحمت خواهيم فرمود و شما هم ابدا ذره اي در خدمات خودتان انشاءالله قصور نخواهيد كرد و مرحمت ما را به اعلاي درجه نسبت به خودتان بدانيد .

انشاءالله الرحمن بعد از چهار صد سال كه خدمت بكنيد اميدوار هستم كه هميشه خوب باشيد و اين خدماتي كه به من مي كنيد ، وبه مملكت ايران ميكنيد البته خداوند او را ……بي ….بی …بي عوض نخواهد گذاشت .

انشاءالله عوض او را هم خدا و هم سايه خدا كه خودمان باشيم به شما خواهم داد و از خدمات همه وزرا هم راضي هستيم وشما هم خدمات همه را حقيقتا خوب عرض مي كنيد و همه را به موقع عرض مي كنيد .

شنیدن مستقیم : صدای مظفرالدین شاه و اتابک

دانلود صدا به همراه صدای اتابک ( پیوند اول )

دانلود صدا به همراه صدای اتابک ( پیوند دوم )

* اتابك اعظم (ميرزا علي اصغر خان امين السلطان ) فرزند دوم آقا ابراهيم امين السلطان ، صدر اعظم سه پادشاه قاجار (ناصرالدين شاه ، مظفرالدين شاه و محمد علي شاه) بود . به ترتيب به القاب صاحب جمع ، امين السلطان و اتابك اعظم ملقب بود وي در 21 رجب سال 1325 هجري قمري و در جريان نهضت مشروطه ايران به دست عباس آقا تبريزي كشته شد.

  1. مرجان
    مارس 7, 2009 در 00:51

    سلام
    مطالب خوبی را جمع آوری کرده اید و من از انها استفاده زیادی کردم.
    خسته نباشید ولی چرا به روز نکرده اید ؟

    • Homayoun
      مارس 7, 2009 در 20:40

      خوشحالم كه اين مطالب مورد استفاده دوستاني چون شما قرار ميگيرد…..
      خستگي…تنبلي و …. همگي باعث شده كه كمتر بتوانم شروع به تحقيق در مورد مبحثي كنم …دوست دارم فرصتي دست دهد تا بتوانم اين كار را انجام دهم ولي حق دهيد تعهد به نگارش مطالبي مستند كه از همان ابتدا در مورد اين وبلاگ مد نظر داشتم تا در اختيار تمامي خرد ورزان قرار دهم كار را دشوار نموده است، ولي سعي خود را خواهم نمود كه تنبلي را كنار بگذارم…..اگر موفق شوم.
      درود بر شما و تمامي خوانندگان علاقه مند

  2. داود
    نوامبر 8, 2009 در 19:22

    بادرود
    خیلی ممنون از مطالب جالب و خواندنی. امیدوارم که این پروژه ی کنارگذاشتن تنبلیت خیلی طولانی نشه. موفق باشی دوست من.

  3. حمید
    مارس 7, 2010 در 18:48

    متشکرم
    من در دوران دبیرستان معلم تاریخی داشتم که گرامافون این صدا رو برای ما پخش کرد.و مدت ها بود که دنبالش می گشتم تا یاد و خاطره ای تازه کنم . دست شما درد نکنه.

    • homayoun
      آوریل 2, 2010 در 00:18

      یاد آن معلم گرامی
      حس شما برای من نیز زیبا و تازگی داشت…موفق باشید.

  4. ایرج
    آوریل 12, 2010 در 17:40

    با سلام
    من متاسفانه نتوانستم صدای مظفرالین شاه را دانلود کنم .
    لطفا مرا راهنمایی فرمایید

    • homayoun
      آوریل 16, 2010 در 17:30

      سلام
      پیوندها اصلاح شد،هم اکنون امکان دانلود فراهم هست.
      ممنون از دیدگاه شما ، چنانچه مشکلی در دانلود پیش آمد مرا مطلع کنید.
      سپاس

  5. نیما
    نوامبر 25, 2010 در 01:05

    واقعا خوشحال شدم عالی بود همیشه از این مطلبای خوب خوب بیارید هر چند همیشه خوبید. اول متن هم اینه:جناب اشرف اتابک اعظم اگه درسته اصلاح کنید ممنون

    • همایون
      نوامبر 29, 2010 در 16:09

      با سپاس از توجه ، ابراز محبت و لطفتان،
      اول صحبت با دقت نظر شما اصلاح شد.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

